sze
8

Miért?

| Szerző: Bubbles | 2:55 pm

Miért kérdezi meg, hogy mi az ami nem tetszik benne, ha utána úgysem foglalkozik vele?

Ezért talán a minek kérdezi meg? helyesebben hangzik...

Talán nincs is jelentősége.

De azt tényleg utálom, mikor vmit megbeszélünk, és utána nem úgy van.

Nem akarom magam belehergelni magam, de alkalmasint azért majd megemlítem neki... Bár lehet olyan lesz mint egy kiskutya, aki néz bután, és nem érti miért szídják le, mikor nem is csinált semmit (azt leszámítva, hogy 3 nappal ezelőtt szétrágta a lábtörlőt).

Mostanában sokat kell dolgoznia, határidős munkájuk van, plusz készülnek a jövőheti Esetekre. Nem szeretem ha sokáig van bent, de próbálom elfogadni, és nem durcázni miatta, hiszen tudom, hogy kettőnk jövőjéért is dolgozik. (Bár érdekes, hogy rajta kívűl más nem marad bent este 10-ig 11-ig...) pont emiatt akadok ki azon, mikor felhív este 7-kor, hogy még bent van (sejtettem) és van még kb egy órás munkája. Gyorsan megcsinálja és hív ha elindult.

Ehhez képest már majdnem 10 óra van, mikor hajszárítás közben észreveszem, hogy megérkezik.

Nem álltam neki hisztizni, és örültem, hogy végre magahoz ölelhettem, de könyörgöm, minek kell időpontot mondania, ha utána úgysem tartja be? Annyit is mondhatott volna, hogy: "Édesem, még bent vagyok, hamarosan végzek remélem, és sietek haza hozzád. De, hogy mikor érkezem azt sajnos nem tudom megmondani. Hívjalak, ha elindultam?"

 

Ennyi!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr311368628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása