sze
1

Darnó u. 5.

| Szerző: Bubbles | 4:53 pm

Ááááááááááá, annyira izgatott vagyok!

Szombaton, mint már említettem, házibuliban voltunk Reby barátainál, a "Darnó Café"-ban. És a nagy mulatozás közben, köszönhetően a nagy menyniségű alkoholnak, fogalmam sincsen, hogy mikor és hogyan, de szóba került, hogy lakást keresünk, így kiderült, hogy a házigazdáék (Nika) feletti lakás eladó!

Már hétvégén is azt nézegettem, hogy milyen onnan a közlekedés, stb, mert nagyon tetszett a környék, és a lakás is gyönyörű volt, meg jó elrendezésű.

Beszéltem Nikával még hétfőn, aki elmondott pár dolgot, többek közt, hogy 21 millióért hirdetik (itt egy kicsit elszonytolodtam), de tudomása szerint a tulajék nagy szarban vannak, így már akár 15 milláért is eladnák!

Egyből tök megörültem ennek a hírnek, és azonnal felvettem a kapcsolatot az ingatlanossal.

Laga is egyre lelkesebb, most már nálunk vannak az alaprajzok, és el fogunk menni megnézni. kurva sokat kéne rákölteni, de ezt a lakást nem csak 3 avgy 5 évre vehetnénk, hanem akár egész hátralévő életünkre!!!! De mindenképpen hosszú távra.. :D

Nika felajánlotta, hogy egy ingatlanos ismerősük szívesen segítene nekünk ingyen, és ad tippeket az alkudozásra, amire nagy szükségünk lenne, mert 6 millát lealkudni nem kispiskóta.

Annyira, de annyira boldog lennék ha összejönne!!!! Most először vagyok ilyen izgatot lakás ügyben! Pedig egyelőre tényleg szarul néz ki, lenne vele munkánk bőven, de összességében igazi otthonná válhatna. Ráadásul tök nagy kert van hozzá. És garázs, meg pince, és erkély, szóval álomszerű az egész! Úgy szeretném!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr41353295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása