feb
15

Újra

| Szerző: Bubbles | 4:54 pm

Többet kéne írnom, mindig eszembe jut, de mikor hetekig készülök egy sima lábgyantára, akkor az ember mérlegel, hogy mi az amit még besúvaszt az életébe.

Persze a munkahelyemen írkálhatnék, az lenne a legegyszerűbb, de a főnök üvegkalitkájával a hátam mögött, ez nem egyszerű művelet. Viszont ha minden jól megy, akkor átülhetek a túloldalra, ott egy kicsit nyugodtabbak a körülmények. Persze az is tök jó lenne ha nem lenne az összes kibaszott weblap végtelenül csiricsáré, és harsány..Akkor feltűnés nélkül meg lehetne nyitni őket. Jó, értem én, az ember a melóhelyén dolgozzon, de...Nincsen de.

Újra itt a farsangi szezon, és lassan az évfordulónk is lesz. Nem mintha lenne jelentősége, hiszen a lényeg úgyis az, hogy imádjuk egymást rendületlenül. Sőt talán jobban is, mert már tényleg közös az életünk. Örökbefogadtunk egy kiskutyát, a világ legaranyosabb vizsla-kopó keverékét, aki megédesíti a hétköznapjainkat, és néha a végtelenségig kiborít. Olyan mint egy gyerek, játszani kell vele, etetni, sétáltatni, orvoshoz vinni, tutujgatni, nevelni, leszidni, stb. Imádom! Pedig sosem voltam egy nagy kutya fan.

Persze igazi kisbabát is nagyon szeretnék már, de ezzel még egy kicsit várunk, hamarosan ugyanis költözünk. Pár hét és elkészül a családi fészkünk. Emiatt minden időnket a felújítás emészti fel. Ráadásul nekem közben ott a suli, munka és a kutyagyerek. Emberem is sokat dolgozik, és fejben állandóan az új kecót tervezi. Már rá kellett szólni, hogy rám nem marad ideje, de most megint jól egymásra találtunk, és ennek nagyon örülök. A szexről csak szuperlativusokban tudok beszélni, életemben ilyen jó pasim még nem volt, és ezért nagyon hálás vagyok az égieknek. (Vagy ki tudja kinek?)

Csak hogy legyen vmi gomolyfelhő a napsütéses égen..Anyuéknak kiégett a háza...Pfff, 10 év gyűjtögetés és a nyári teljeskörű felújítás után. Gáz. A biztosító meg szívózik. Kedvem lenne belelépni a szájukba, de kis pont vagyok, ráadásul agresszív és bunkó viselkedéssel nem jutnék semmire.

Néha az emberből is kijön az állat, legalábbis verbális szinten, de alapvetően olyan nyugodt, és azt hiszem mellette én is lehiggadtam. Minden tekintetben. És ez jó. Élvezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr981760667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása