aug
31

Lustálkodós vasárnap

| Szerző: Bubbles | 4:18 pm
Hmmmmm, úgy érzem magam, mint egy jól lakott kiscica, akinek még a tejszín utolsó cseppje is ott van a bajsza végén!
Ennyire csodálatos hétvégénk sztem még nem is volt. Összhang, éke és nyugalom!
Szombaton dolgoznom kellett (bár teljesen felesleges volt minden bent töltött perc, egész nap csak neteztünk. Végül a főnök nagy kegyesen 2kor elengedett minket.) és munka után gyorsan elugrottam az Árkádba, megnézni, vajon megérkezett e már a cipőm. És csodák csodájára, egy hónap után megjött az új álomcipőm, amit hosszas adminisztráció, és papírmunka után végre átvehettem. Még a DM-be is beugrottam egy két apróságért (bakker és több, mint 6 ezer forintot fizettem! :O ) aztán siettem haza. Azért voltak olyan fontosak ezek a dolgok, mert estére a Reby szülinapi bulijába voltunk hivatalosak, és már az új cipőmben akartam villantani! ;)
Mikor hazaértem MM éppen fürdőszobát takarított, meg rendet rakott a kisszobában is. Annyira édes volt, olyan büszke voltam rá!
Én elmentem fürdeni, szokásos buli előtti készülődéssel egybe kötve, majd vergődtem egy sort, hogy mit vegyek fel (amelett, hogy nincs egy rongyom sem, még dagadt is vagyok...). Közben MM is nagy nehezen nekiállt készülődni, de azért kellett cseszegetni egy sort, hogy igyekezzen már! Így is fél órát késtünk...
Reby lakása nagyon kis édes, és fantasztikus helyen van. A Mandalakert 2-ben vett lakást, és hihetetlen belső kertje van a lakóparknak. Nagyon barátságos, és igazán lenyűgöző. Persze jó drágák itt a lakások, úgyhogy nekünk itt biztos nem lesz!
Lakásügyben most megint belendültem, ha minden jól megy, akkor a héten 4 lakást is megnézünk! ;)
A Reby-től aztán átmentünk egy barátjáék lakásába, ahol maga a buli volt, és hát igen jót mulattunk. koktéloztunk, táncoltunk, beszélgettünk, és minden szuper volt. Nem mondom, rendesen bekávéztunk, de még a vállalható kategórián belül. :) Nagyon későn, éjjel (vagy hajnali?) fél 4-re értünk haza. Szinte egyből bedőltünk az ágyba, és másnap egész nap pihentünk. Terveztük, hogy vasárnap hazamegyünk Győrbe MM szüleihez, de ez hajnal 3 körül, mikor zúgó fejjel beszálltunk a taxiba, erősen megkérdőjeleződött és végül sztornózva lett. Így egy fantasztikus, lusta vasárnapot töltöttünk együtt, kettesben!
Szegényem már 7kor felkelt, és fájt a feje, ezért lement a és boltba vásárolt ezt azt. Én 11-kor keltem, szintén kicsit ziláltan, de semmim sem fájt. Kopp-kopp-kopp, de engem általában elkerülnek a macskajajjjj kínjai!
Gyönyörű idő volt, és mindkettőnknek eszébe jutott, hogy el kéne menni vhová sétálni, de végül úgy alakult, hogy egész nap egyik oldalunkról a másikra dőltünk. Illetve, nem mellékesen egymásra is! Fantasztikusakat szeretkeztünk, és olyan végtelen elégedettség áradt szét a testünkon, hogy az hihetetlen. Mondta is: "Vki csípjen meg!" De mondtam neki, hogy az a legcsodálatosabb ebben az egészben, hogy ez nem álom!
Többször kényeztettük egymást (természetesen a megfelelő óvintézkedések mellett) a szünetekben, pedig összebújva doromboltunk, és el-elpilledtünk. Miután kétszer is megjártam a gyönyörök országát, szorosan összebújva elaludtunk. Este 8kor ébredtünk... :)
Nekiállt vacsit főzni, és vmi elképesztőt dobott össze! Én ezalatt vasaltam, és vigyorogva szemléltem magunkat. Annyira boldog vagyok!
Jó későn feküdtünk le, de az mindig a nap fénypontja. Álomra hajtani mellette a fejem, a világbajnok ágyunkon, és kifliformába vágva magam, odabújni hozzá. Hmmmmm. De jó, hogy már 4 óra múlt, nemsokára vége a "munkának" és megyünk lakást nézni. Utána pedig haza!!!:D
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr141351080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása