júl
28

Persze ezt nem szabad sokáig és sokat mondogatnom magamnak, mert a végén még tényleg nem lesz az, de jajjjj!

Tegnap, illetve vasárnap este elkezdett fájni a fülem, arra tippeltünk, hogy az egész napos szél miatt, ami az egész napos bringázás közben mindig ugyanarról az oldalról érte a fülem. és reméltük, hogy másnapra elmúlik. De nem múlt el, sőt ahogy beértem a munkahelyemre egyre jobban nyilalt. Nagyon sírós kedvem lett, mert a fülfájással nem nagyon lehet mit csinálni, az egész egyszerűen kurva szar.

Még a főnököm is észrevette, hogy vmi nem oké, és kérdezte, hogy nem kell e orvoshoz mennem. Én meg hősként mondtam, hogy: "Áhhh, dehogy, majd ha holnap is fáj, akkor elmegyek!"

De némi kalandozás után végül csak kikötöttem egy fülészeten, az Auróra u.-ban. Fasza környék, ma vissza kell mennem egy kezelésre, de remélem többet nem kell még a közelébe se mennem annak a kerületnek. (A 8. legszutyokabb része...) Kaptam bikaerős Cataflamot, meg egy kenőcsös gézdarabot a fülembe, aztán szépen hazaslattyogtam.

Otthon főztem egy finom vacsit, aztán lefeküdtem aludni, és mély álmoba zuhantam. Arra ébredtem, hogy megjött MM, és nehezen tud bejönni, ugyanis bennehagytam a kulcsot a zárban. De ügyes volt, ezt is megoldotta.

Este sokáig megvoltunk, ő egy ismerősünk boroscímkéjét tervezte, én meg maileket írogattam.

Az esti lórúgás fájdalomcsillapítónak köszönhetően, újabb álomtalan éjszaka várt rám. De legalább tudtam aludni.

Ma reggel bevettem a szokásos Cataflamomat, és jöttem dolgozni. Most legalább képes vagyok bármit csinálni, tegnap csak ültem, és majdnem bőgtem, úgy fájt a bal fülem.

De azért volt két béna húzásom..

Nem tudtam lefoglalni fél 10-től a tárgyalót. (Bár a főnököm is tudta, hogy miért nem, és nem is rám volt mérges, csak mégis egy kicsit rajtam csattant.) Aztán mikor végül mégis sikerült átvariálni a beosztást, és vittem a vizet, meg a poharakat, minden leborult a tálcáról, és két pohár millió darabra tört, a megfelelő figyelemfelkeltő hanghatások közepette. Remek érzés volt, mindenki engem nézett, én meg majd elsüllyedtem!

Persze aztán mondták, hogy semmi baj, ilyesmi bárkivel előfordulhat, és tényleg! Csak mégis úgy éreztem magam mint egy rakás szerencsétlenség.

Mostmár persze minden oké, csak kezd megint fájni a fülem. De van n

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr891273684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása