júl
20

De hivatalosan még csak 3 hete. Összeköltöztünk! És annyira jó!

Kicsit tartottam tőle, hogy nem lesz majd olyan mókás újra lakótelepen élni, hogy zavarni fog, amiért nem belvárosban lakunk. De minden parám feleslegesnek bizonyult. Hosszú ideje ez a kapcsolat és ez az összeköltözés a legjobb dolog, ami történt velem.

És nagyon büszke vagyok magunkra, mert így, közel egy hónap elteltével, kezd egész rend lenni körülöttünk. Tegnap a drágám megivott egy kisüveg kólát, aztán éjjel kettőig pörgött. Pakolt, rendezkedett, kidobott, elrakott.

Ma reggel pedig arra mentem ki a nappaliba, hogy teljes átszellemültségebn ül a fotelban és bambulja a szárítót. Már kezdtem megijedni, hogy vmi baja van, de kiderült, csak azon gondolkodott mit vegyen fel. :) (Nekem azért nincsenek ilyen problémáim, mert állandóan azzal küzdök, hogy nincs egy rongyom sem..;) )

Erről jut eszembe, ma be is akarok ugrani az egyik Jeans Clubba hazafelé menet, láttam ugyanis egy tök jó papucsot, és egy hozzá illő táskát.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr611256834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása