máj
22

Egyedül

| Szerző: Bubbles | 9:10 pm

 Mm és Lilikuta Győrbe mentek, MM szüleihez. Apukájának ugyanis ma van a szülinapja. Meg az egyik sógoromnak is. Mégegyszer boldog születésnapot nekik!

Én itthon maradtam, mert délelőtt sulim volt, és különben is készülnöm kell a keddi gazdasági jog vizsgámra. Brutál. MÉg egy betűt sem tanultam, de délután több órán keresztül vásároltam, aminek egy új farmer és két kis boleró lett az eredménye. Muszáj volt, nincs egy rongyom sem. De tényleg!

Aztán hazajöttem, és fürödtem, SNY-t néztem, szőrtelenítetem, most meg a gépet nyomkodom, ahelyett, hogy tanulnék.

Anélkül, hogy túlzottan szentimentálisnak tűnnék..Hiányoznak!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr482023771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása