aug
28

Milyen igaz!

Pat neve mellett láttam kiírva az msn-en. Ismertem régóta, de nem nagyon szoktam ezeket a közhelyeket elraktározni az agyamban. 

Persze nincsenek véletlenek, tudom jól, és azt is tudom, miért pont most került a szemem elé újra ez az idézet.

Hetek óta nem vagyok jó passzban, és ez nagyon rányomta a bélyegét a hangulatomra.

Alapvetően a munkahelyemmel nem vagyok elégedett. Mivel nem jelent elég kihívást, nem tudok elég motivált lenni. De azért igyekszem, hiszen szerencsés vagyok, hogy egyáltalán van munkám. Ami, nem utolsó sorban, rendesen fizet!

MM-mel pedig minden a lehető legtökéletesebb a kapcsolatom, már már riasztóan jó minden. Ez volt a másik dolog, ami nyomasztott.

Féltem, hogy túl jó, és ha majd egyszer elmúlik, akkor betölthetetlen űr marad utána. De nem szabad a félelmeink árnyékában élnünk. Hanem igenis ki kell élvezni a boldogság minden percét, addig amíg van, és törekedni rá, hogy a lehető legtovább megőrizzük a varázst.

Soha ilyen boldog még nem voltam, és el kell hinnem, hogy én is képes vagyok boldoggá tenni másokat. És a múlt árnyaitól függetlenül, én is értékes, szerethető ember vagyok. Olyan vki, aki jelentheti másnak a tökéletes társat! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeofbubbles.blog.hu/api/trackback/id/tr491344037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása